- MAIN:
Thomas Schumacher [drumcode/berlin]
Pekin [lost sound/kwidzyn]
Marks [nms/dublin]
Greg Oleksevic [nms/dublin]
- FONTANNA
ANE [xlnt/świecie]
Pete Wilder [lost sound/tuchola]
Majakov [electronic revolution/malbork]
START - 22:00
WSTĘP: 35 PLN - przedsprzedaż
bilety dostępne będą również w dniu imprezy w kasie klubu.
'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników
'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników
TERMIN ? 30.05.2020
Listopad 2019 ? projekt ?Lost Sound? debiutuje w Sfinks700. Grają m.in. Spektre (Drumcode/UK) i OC & Verde (Truesoul/UK). Czy to debiut udany? Nie nam oceniać. Wyznacznikiem niech będzie
wspomnienie wibrującego, pełnego ludzi klubu zarówno przed sceną główną, jak i na fontannie. Do godzin porannych.
Zeszłoroczna premiera ?Lost Sound? w Sopocie nie oznacza, że osoby stojące za projektem to żółtodzioby. Wręcz przeciwnie, bo początków działalności grupy należy szukać w kalendarzach
nawet sprzed 15 lat. Przez ten czas jej członkowie, wspólnie lub indywidualnie, stali za organizacją różnego rodzaju eventów w klubach i pod gołym niebem. Współzałożyciel, nieoficjalny lider to
Pekin (Jacek Rudnicki), który w swoim dorobku ma zarówno klubowe występy w każdym zakątku kraju, jak i festiwalowe sety (Mayday, Nature One itd.).
Sekret ?Lost sound?? Szczerość w przekazie oparta o wieloletnie przyjaźnie wszystkich zaangażowanych osób, miłość do techno i szeroko pojętej muzyki elektronicznej, naturalna i głęboko zakorzeniona potrzeba dzielenia się tym uczuciem z innymi.
Jakość? To Wy będziecie mieć okazje ocenić ją ponownie. Nam w jej podniesieniu pomoże headliner zbliżającego się ?Lost Sound? w Sfinks700 ? Thomas Schumacher.
Thomas Schumacher
Wyznawcom kultury techno to nazwisko nie powinno być obce. A jeśli jest inaczej, warto tę stratę nadrobić ? np. sięgając po bogatą dyskografię, a najlepiej pojawić się 30 maja maja w Sfinks700.
Od momentu, w którym kultowy ?When I Rock? ujrzał światło dzienne, minęło ponad 20 lat. Zwłaszcza doświadczonym słuchaczom ta bezkompromisowa w brzmieniu kompozycja
prawdopodobnie zawsze będzie kojarzyć się z Thomasem. Jednak zdecydowanie większą przyjemnością jest sprawdzian, jak artysta rozwijał się przez kolejne dwie dekady, a najciekawszym
doświadczeniem jest osobisty test sprawdzający, w jakie miejsce Schumacher dotarł teraz.
Najpierw był... ?Construction Time Again? Depeche Mode ? album, który wywarł na nim ogromne wrażenie, gdy miał zaledwie 11 lat. Nie każdy 11-latek przesiadywał długie godziny ze słuchawkami na uszach zastanawiając się, w jaki sposób muzycy wydobywali, nie tylko z instrumentów, dźwięki takie, jak na CTA. Ciekawość, a wręcz muzyczna dociekliwość, stała się jego cechą charakterystyczną.
Efekty tej dociekliwości mogliśmy poznać dzięki 4 płytom długogrającym, ponad 50 singlom i EP-kom, także dzięki okazałej liczbie remiksów - wydawanym regularnie, ale ? co akurat regułą nie
jest ? nie z nadmierną częstotliwością.
Drogą do prezentowania muzycznemu światu oryginalnych
pomysłów było uruchomienie swoich wytwórni: Spiel-Zeug Schallplatten i Electric Ballroom. Dokładnie tak nazywał się również pierwszy album Schumachera, wydany w 1998 roku na
legendarnym labelu ?Bush?, na którym słychać m.in. sample z pewnego przeboju Michaela Jacksona.
To także na Electric Ballroom w 2018 roku ukazały się efekty wspólnej pracy z Victorem Ruizem (ich ?Apollo II? dotarło do pierwszego miejsca techno-chartu na Beatport). Nie mniejszy sukces osiągnęła, dedykowana córce, ?Stella?, która pojawiła się rok wcześniej w katalogu uznanej wytwórni Noir Music, kolejnym miejscem, które stało się muzycznym domem Thomasa.
Najświeższe wieści? Rok 2020. Schumacher dołączył do rodziny Drumcode. Efekty oficjalnie mieliśmy poznać w styczniu. I zarówno fani klasycznego (acid? pełno tu go) brzmienia artysty, jak i
charakteru Drumcode mogą być szczerze ukontentowani.
?Techno to nie tylko narzędzie wprawiające ludzi w taniec. To bardzo osobisty, wręcz intymny sposób na wyrażenie siebie?- m.in. w taki sposób Thomas tłumaczy swoją filozofię, nie tylko muzyczną. Ten sposób poznajemy nie tylko dzięki efektom pracy w studiu w studiu, ale jednocześnie poprzez DJ-skie sety, których nie można najzwyczajniej w świecie zapomnieć, gdy ?closing track? wieńczy koniec występu. Jako DJ sam porównuje się do... kapitana statku. ?I
celowo kieruje ten statek i jego pasażerów na wzburzone wody. Tworzę jednak bezpieczną przestrzeń, by ludzie mogli zatracić zmysły w najlepszy możliwy sposób. Wiedzą, że nie muszą się
martwić, bo są w moich rękach ? ja wiem co robię, oni mogą odpłynąć?.
Linki'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników'
'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników
? Info:
?' 'linki widoczne tylko dla zalogowanych u¿ytkowników
Wstęp od 21 lat
*z wyłączeniem studentów
S.F.I.N.K.S. 700
Aleja Franciszka Mamuszki 1
81-718 Sopot
Offline
Powered by PunBB.org
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Modifications for GSz © Copyright 2005–2008 YonasH